Betsson lanserar nytt kampanjverktyg

Verktyget baseras på en live data feed som tillåter väldigt innovativa och attraktiva kampanjer för Betssons kunder. Detta möjliggör också att Betsson kan belöna sina spelare i realtid med vinstpengar, bonusar och biljetter. Betssons nya funktion som baseras på en live data feed från nätverket (Ongame) ger Betsson spelinformation så fort en hand är färdigspelad. Betssons första kampanj med hjälp av detta verktyg är nu lanserat. ”Pulskampanjen” är igång med flera spännande kampanjer som bl.a. ”Par i tvåor förlorar aldrig” (Deuces never loses) och ”Först ut” (First player out), vilket i verkligheten betyder att du belönas då du förlorar med par i tvåor eller om du åker ut först i en turnering. Belöningarna är synliga för spelaren bara sekunder efter kampanjmålet uppfyllts. – Pulskampanjen är baserad på en feed i realtid och det är egentligen bara fantasin som kan sätta begränsningar på vilka kampanjer vi kommer kunna erbjuda. Just nu körs ”Pulskampanj” version 1.0 på Betsson, vilket bara är början! Feeden kommer vi också att kunna använda för mer djupgående dataanalys och för vår kundtjänst, säger Thomas Bertilsson på Betsson.