|

Satsa på pizza?!

”Det känns jättekul att vara först ut och testa ett helt nytt grepp att involvera våra konsumenter på. Vi hoppas på ett stort engagemang”, säger Maria Tilly, ansvarig marknadschef på Procordia.Under hösten ska konsumenterna kunna supporta sin favoritpizza via Facebooksidan för Grandiosa. Varje vecka belönas kreativa hejarramsor med smakprover. Samtidigt ges möjligheten att vinna pengar via live-betting på nätet, där oddsen löpande följer pizzamatchens utveckling. Bettingen möjliggörs under hela perioden på Betssons hemsida. ”Diablo och El Nacho är två spännande varianter av Grandiosa Hämtpizza och jag ser med spänning fram emot att se vilken som går hem i stugorna. Vilken min favorit är kommer jag inte avslöja här”, fortsätter Maria Tilly. ”Vi vill driva utvecklingen av betting i Sverige, och det är spännande att få vara med och genomföra Sveriges första betting på pizza. Detta samarbete känns klockrent för oss och vår målgrupp”, säger Björn Gent, Country Manager på Betsson.De två smaknyheterna är 550 grams pizzor med stenungsbakad botten: Grandiosa X-tra allt Hämtpizza Diablo med fyllning i form av tomatsås, mozzarellaost, mini-salami, pepperoni, lök, paprika och chili. Grandiosa X-tra allt Hämtpizza El Nacho med fyllning i form av tomatsås, mozzarellaost, tacokryddad köttfärs, crème fraiche, nachos och fefferoni.(Grandiosa Hämtpizza är marknadsledande och finns sedan tidigare i tre olika smaker: Gudfadern, Bolognese och Mozzarella.)Oddsen och den slutliga utgången av sortimentet avgörs av försäljningssiffrorna. Kampanjen hittar du på och på Facebook Spelet sker på  

Kort URL: http://www.firstpoker.se/?p=10381

Inlagd av den 12 Okt. Arkiverad under Pokernyheter. Du kan följa alla kommentarer via RSS 2.0. kommentera och pingar är avaktiverade.

Kommentarer är inaktiverade

Dela med dig

| Mer

Senaste kommentarer